درمان کیست مویی

  • ۰
  • ۰

محل بروز کیست مویی زیاد در معرض دید نیست، معمولا تا زمانی که علائمی چون درد و یا خروج چرک و خونآبه بروز نکند، بیمار متوجه آن نمی شود.با مطالعه این سایت تلاش می کنیم درباره درباره کیست مویی بیشتر بدانیم.افرادی که پرمو هستند در معرض این بیماری قرار دارند و مطالعه درباره کیست مویی بیشتر بدانیم به ان ها کمک بسیاری دررعایت پیشگیری از بیماری خواهد نمود.

درباره کیست مویی بیشتر بدانیم

همواره احتمال عود برای کیست مویی (سینوس پیلونیدال) که عفونی شده باشد، وجود دارد.علت واقعی این بیماری هنوز مشخص نیست، اما فرضیه‌های متعددی برای آن وجود دارد.

دیگران نیز این مطلب را خوانده اند:

علل،نشانه ها و درمان کیست مویی

دلایل ایجاد کیست مویی؟

دلایل بروز کیست مویی؟

درباره کیست مویی بیشتر بدانیم

درباره کیست مویی بیشتر بدانیم

کیست مویی در چه افرادی دیده می شود؟

در افرادی که پرمو هستند، گاهی مو به سمت داخل پوست بدن رشد نموده و به صورت یک کیست عفونی درمی آید.یک فرضیه دیگر آن است که بیماری کیست مویی یا سینوس پیلونیدال بر اثر وارد شدن ضربه‌های متعدد به ناحیه نشیمن گاه ایجاد می شود که بیشتر در راننده‌های ماشین سنگین بیابان‌ها می توان این امر را مشاهده نمود.

درباره کیست مویی بیشتر بدانیم

درباره کیست مویی بیشتر بدانیم

جراحی را تنها راه درمان

 به عقیده عده‌ای این مشکل یک نقص مادرزادی می باشد که ممکن است تا مدت‌ها عوارض آن بروز نکند. برداشتن کیست از طریق جراحی را تنها راه درمان می توان عنوان نمود و یادآور شد: سینوس پیلونیدال به عنوان یک جسم خارجی در بدن عمل می کند و تشکیل کیست اطراف آن، ناشی از واکنش بدن است.

درباره کیست مویی بیشتر بدانیم

درباره کیست مویی بیشتر بدانیم

 اگر قبل از بروز عارضه کیست برداشته شود می توان جای عمل را بخیه نمود، اما اگر دچار عفونت شود باید بعد از عمل جای جراحی را باز گذاشت تا از زیر ترمیم شود.بیماری های نشیمنگاه را جدی بگیرید تا تبدیل به توده های ناحیه تناسلی نشوند.

 چون این کیست به عنوان یک عامل خارجی محسوب می شود و امکان دارد پزشک بخشی از بافت اطراف آن را حین عمل نبیند همواره امکان عود آن وجود دارد.اگر چه این بیماری در برخی خانواده‌ها بیشتر دیده می شود، اما هنوز عاملی پیدا نشده که بتوان آن را ارثی دانست.

پذیرش: از شنبه تا پنجشنبه فقط با تعیین وقت قبلی

تلفن گویا  ۰۲۱۴۵۱۸۶۹۵۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی